Yenianne54 kızımda da hep uyudum gece gündüz demeden şu an yine hamielyim 38+6 haftalık oğlum olucak inşaallah bunda da kızım bazen evin içinde oynarken ben kanepede oturdugum yerde uyuyorum istemeden için geçiyo çoğu zamanda öğleden sonra kızımı uyutunca bende yanına yatıp yine 1-2 saat uyuyorum kızım uyanana kadar sonrada kalkıp yemeğimi yapıyorum uyku hali halsizlik genellikle çok oluyo hamilelikte. Amaaan bebisler doğunca zaten o uykulara hasret kalıcaz elimizde fırsat varken değerlendirmek lazım 😂😂😂