Yenianne54 Kızlar 3-5 aylık hamileyim hep yatayım uyuyayım istiyorum hep bi uyku hali halsizlik sizde de oluyormu oldu mu yada 😊 bebeğinizin cinsiyeti ne bu arada 😊❤️
Esraa_mommy Yenianne54 valla ben hala öyleyim 21+2 deyim özellikle akşam üstü uyku bi bastırıyor bir iki saat uyuyorum kızım olcak ☺️
E-Y Yenianne54 ilk aylar öyle oluyor evet daha sonra bi enerji geliyor yorgunluk nedir bilmiyorsun ve son aylara girince uyumak istesende agridan sizidan uyuyamiyorsun uykusuzluktan yorgun düşüyorsun😊 oğlum olacak allahin izniyle 💙
Birkuzucukbeklerken Yenianne54 o zamanlar Bi enerji vardı bende yeni yeni halsizlik başladı ama uyku hak getire ne mümkün bu sıcakta hemde nefes bile almakta zorlanıyorum bazen cinsiyetimiz kız bu arada ☺️
Yenianne54 Birkuzucukbeklerken sağlıkla gelsin prenses 😊 bize erkeğe benziyo sanki dedi ama kesin değilbayramdan sonra kesinleşicek inşallh
deletedmom2014 Benimde öyle uykum geliyor ki varya uyu uyu uykuya doymuyorum . Bizde Ağustos başında cinsiyet öğreneceğiz . Bakalım cinsiyeti ne olacak 🙈
Birkuzucukbeklerken Yenianne54 amin canım Allah hepimize sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Yenianne54 Doga_77 bende zorla uyuyorum uykum oluyo sıcaktan mı acaba bilmiyorum yatağın içinde dönüp duruyorum biraz uyuyorum bölük bölçük hep deliksiz uyuyayım istiyorum 😊🙈
Doga_77 Yenianne54 bende kullandım bi süre bana mısın demedi mide bulantısından ilacı kullanamadım bile🤦🏻♀️
Deletedmom23234 Yenianne54 Son haftalarda inşallah biraz uykusuz kalırım ki doğumdan sonra çabuk alışmak için 😌