Arkadaşlar bal annişler doğum şekli kaçıncı haftalar da belli oluyor daha bizim yolumuz çok 20. Haftadayız ama en çok merak ettiğim Dr kontrolumde de komik olur daha çok küçük diye soramadım ne zaman belli oluyor Sezeryan normal die konuşlmaya ne zaman başlanır acaba🙈