La_Liberte gokcekocyigit07 çok sağolun siz de sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Çok zorluk çektiniz mi peki. Doktorlar başta size ne dedi. Umutsuz konuştular mı?
gokcekocyigit07 La_Liberte elbette çok zor oldu, doktorum psikolog flan önerdi ama hamd olsun biz gitmedik, eşimle konuşmak, dertleşmek daha iyi geliyor, elbette çok zor ama ayakta durmak zorundayız.
La_Liberte gokcekocyigit07 çok geçmiş olsun ben bekliyorum öylece. 6 ay beklemek istiyorum. Allah hemen verir mi vermez mi o da bilinmez tabi. Çok zor bir süreç. Bebek iyi olsun da dikiş ağrısına katlanırım diyorum. Allah sağlıkla nasip etsin bana da inşallah.
gokcekocyigit07 La_Liberte hakkımızda her şeyin en hayırlısı olsun, Allah büyük, dualarım sizinle de 🤲🌸
BabyYoda gokcekocyigit07 Başınız sağ olsun. Benim de iki gebeliğimin arası neredeyse 2 ay. 39.haftamda kaybettim oğlumu. Şimdi 34 ün içerisindeyim zorunlu sezaryen olacağım. Süreç çok yorucuydu bu güne gelene kadar hep yüreğim ağzımda gezdim. Hala da öyleyim. Sürekli kendimi ve bebeğimin hareketlerini dinlemekten yoruldum açıkçası. Sabır sabır sabır… Selamet olacak inşallah bu sabrımızın sonu.
gokcekocyigit07 BabyYoda teşekkür ederim sizinde başınız sağ olsun, doğru sabırdan başka çaremiz yok, Allah büyük, bende aynı şekilde hep bir korku ama sabır bakalım