Alwayshope başınız sağ olsun,ve hayırlı olsun,Rabb’im başka acılarla sınamasın,sizin adınıza çok sevindim,1 Kasım 2020 de ölü doğum yaptım bende şu an 26 haftadayım,kısmetse Eylül sonu Ekim başı gibi sezeryan dedi doktorum,lütfen bana da dua edin 🤲 Benimle aynı şeyleri yaşayıp kucağına alan anneleri görmek çok güzel 🌸 darısı bana,bizlere