Balık yerken bile on kere düşünüyorum hatta bu nedenle sayılı tüketmişimdir , gerek dip ballığı olmasın gerek müsilaj var vs diye, midye ki yani içinde yok yok 🙂 yedik diye illa bişey olacak diye bişey yok tabi ki ama benim doktorum yenmemesi gerekenler arasına koymuştu 😇 ama can çekiyorsa da bilmiyorum ne yapmak gerekli 🤷🏻♀️