korkmazkevser 12349383 hiç acı olmuyo bilmiyosun bile yarım saat falan sürüyo yine doktoruna sor içinde şüphe kalmasın sprey sonuç da sanmam ama için rahat olsun
BurcuArslan 12349383 lazere giderken kullanıyordum bebeği öğrenince lazeri bıraktım o yüzden de kullanmadım kremi
Gamz09 12349383 şuan 39 haftalığım bu zamana kadar kendim yaptım ağdadan önce pudra sür bekle 1 2 dk sonra. Pudralı ağda kullan az çok da alsa acı fazla olmuyor ve az az sürerek yap mümkünse ağda bezli yap kalıp ağda can acıtır
Ysfnannesi Az önce baska posttada belirttim bana tüy dökücü önerdiler ağda yaptrnca tahris kızarıklık morarma olabilir tabi işin ehli varsa bisi diyemem ama