Haticecakirr bende 30 haftalığım dün çok sakindi korktum çikolata yedim bi tekme atti sonra rahatladim ama boyle sanki teninde bir bocek gecerya icerde oyle hissettim ama bu gun iyi soruşturdum 30 haftadan sonra bebeğin yeri daraliyor eskisi gibi olmuyor korkutma kendini sıtresten uzak dur