Mutlu_damla Duygu_aslann bende böyle düşündüğüm için aşı oldum ya zaten. Aşı nin illaki yan etkileri olur ama korona bin kendi kadar etkileyeceğini düşünmüyorum
ozlmayktkrmm Mom726272 hayırlısyka kucağımıza alalımda bebekleri sonra istedikleri kdar oluruz 🤷🏻♀️😃
Gonul_enes Mutlu_damla insallah insallahh bende merak ediyorum antikorlu dogup dogmayacaklarini… sifa olsun ins, olmayanlar kendi bilir, olanlara selam olsun🤗
Konusanvapurlar Ben sağlıkçıyım bu yüzden aşılanmaya erken başlamıştık 2. Doz sinovac ve 3. Doz biontech aşısı oldum. Evet korktum olurken ve sonrasında ama covid olmaktansa aşı olmayı tercih ederim :)
Selin12- Mutlu_damla benimde bağışıklık sistemim aslında çok düşük normalde yanliz alerjiniz varsa o zamn daha çok etkiliyor mus