Nebos Benim de sata göre varsa 3+2 ama normal test yaptım negatif ve bu ay diğer aylara göre bedenim çok değişik göğüslerim çok ağırlaştı uçları hassas ve kararmis gibi duruyo inanılmaz derece de bel ağrılarım var kasiklarimda batma var sürekli yorgunluk var üzerimde iştahım hiç yok moralim sürekli bozuk vesaire vesaire çok değişik durumdayım ve midem bulaniyormus gibi hissediyorum yemek hiç yiyesim gelmiyo gözüm ne kadar gormeSe o kadar iyim