Zeysezer Ya bekleyemedim ya çok sabırsızlık yaptım 🤦 sey ama ya fizigimde farklılık hissediyorum karnım da şişlik var göğüs uclarim çok hassas ve göğüs yanlarım ağrıyo kasıklarım ağrıyo ve sürekli yatasim geliyo sürekli yorgunluk hissediyorum kendimde neden ki acaba ya bende gebeliğe yordum test yaptım daha adet günüme 1 hafta var 23 temmuza kadar onu var o yüzden mi negatif cikt acaba erken gebelik testi yapsam çıkar mı ki