Gaye4_ Burcu3506 yok valla hiç belirtim yok benimde ilk gebeliğim dedim belki sonradan bi belirti olur daha hala bi belirtim yok o yüzden hiç korkma kendinede stres yapma herkez aynı olcak diye bişi yok kuzum
Yamacin-Annesi [silindi] yok bebeyimm öyle değil de ben daha küçüğüm ondan dolayı 😂😂 yanlış anlattim kendimi😂