Gaye4_ Burcu3506 kuzum korkmaa bendede hiç belirti yok 17haftalığım hala bi belirti yok çok şükür gayette iyiyiz
[silindi] Yamacin-Annesi benımde bu gün hiç enerjim yok surekli yatmak uyumak istiyorum bide karnımdaki canavar pardı yapıyor
Deletedmom23234 Yamacin-Annesi Uuu benimki çok zor nasıl bilcen😁😁😁 Hshshshshsh Allah seni napmasiiinn senceeee😂😂
Gaye4_ Burcu3506 yok valla hiç belirtim yok benimde ilk gebeliğim dedim belki sonradan bi belirti olur daha hala bi belirtim yok o yüzden hiç korkma kendinede stres yapma herkez aynı olcak diye bişi yok kuzum