27 hafta 3 günlük olduk bugün tam 27 haftalıkken doktorum suyum sınırda dedi ve hep aklım oğlumda oynuyor mu akıntım geliyor mu diye sürekli takip ediyorum yani kızımı da ilk duyduğum anda hissetmiştim ama şimdi evlat sevgisini bildiğim için daha çok hissediyorum korkuyorum sağ salim kavuşmak tek dileğim duam hepimiz için 🤲