Rahime_47 36+5 haftalığım kolumda karpel tunel sendromu olmasa karnımda bebek oynamasa hala inanamıyorum bazen diyorum ki aaaa hamileyim ben bebek var yani şimdi okuyana tuhaf gelir ama o İşler öyle olmuyor çok bekledim bu bebişi ikinci ama baya geç geldi hala sanki olmamış gibi değişik birşey kelimelere dökemedim bir türlü