Seldamm Biannee1 benim esim dogana kadar onemsemedi gibi yani ne bilim cok uzuluyordum kizim dogdu bi gorseniz nerdeyse elinden gelse o emzirecek bi degisti bi farkli davraniyodu ama nasil buyukler bosuna dememis anne rahme duaunce baba da bebek dogunca anlarmis die 😊
teachervera Mom567 Bilmiyorum ki canım kaynanam da geldi urfa dan ağladı. Beni 1 kez aramadılar maddi ve manevi olarak yoklardı
Kivicito teachervera siz yelkenleri suya indirmeyin huylu huyundan vazgeçmez bebeğinize sıkı sıkı sarılın her şey bundan sonra daha güzel olacak
teachervera Juniorbaby1 Bende bilmiyorum canım formaliteden boşanalım dedi boşandık her yerde ailem için ayrıldım demiş. İnan bende bu zaman oldu bilmiyorum
Smyrayjsldirim teachervera ayy çok çok sevindim 🥰 Rabbim bebeginizle sağlıklı huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah kazasız belasız güzel günler sizin olsun 🌺♥️♥️
Smyrayjsldirim Yorumların hepsini okudum çok şükür bir tatsızlık çıkmadan sağ salim doğmuş 🥰 vallahi ben babasına kimliği çıkartana kadar haber verme yanlisi değilim. Benimkiler çok edepsiz. inşallah iyi bir eş olamadı ama iyi bir baba olur eski eşiniz 🌺
teachervera Smyrayjsldirim Bende doğum belgesini benim dışımda kimseye vermeyin dedm doktorum biliyo zaten durumu verdirmem dedi
Smyrayjsldirim teachervera oh iyi iyi 🥰 gerçekten kendim doğum yapmış kadar mutlu oldum doğurdum postunuzu görünce.