Svdnr55 merhaba, 3 ay önce covid oldum inanılmaz ağır geçirdim bir daha böyle bişey yaşamak istemediğim için doktorumada danışarak biontech oldum 34. Haftamda kol ağrısı ve uyku dışında herhangi
bir sıkıntı yaşamadım. Covid olmak helede hamileyken olmak çok zordu inanın.