Uzun dönem jilet kullanımından sonra ilk ağda deneyimi zor olabilir. Çünkü kıllar kalinlasiyor jiletle. Agda alimi zor olabiliyor kalabiliyor, cekmeyebiliyor. Ben bundan yaklaşık 10 sene once kullaniodum jilet sonra kendimi duzene soktum. Aylik agdaya gittim hep ve suan yok denecek kadar az tuyum azaltti baya hala da gidiyorum. Son ayim. Zamanla tuyle inceldigi icin agdaya alisinca hic aci duymuosun zamanla bence sizde vazgecmeyin hep agdaya devam edin jilete dönüş yapmayın 😊