AnnelikHayali Kızlar merhabalar. Buralardan bir süre uzak kaldım. Nisanda düşük yapmıştım. Sonrasında da ovulasyon takibi yapıp hamile kalmaya çalışmıştım. Nasip olmamıştı. Düşükten kaynaklı adetlerim düzensizleşmişti. Vücudumdaki dengeler bozulmuştu. Neyse ben koyverdim. Strese girdim galiba dedim. Bebek fikrini birkaç ay rafa kaldırdık.
69eyma AnnelikHayali Benimde düşük oldu ama 6 ay veriyor doktor sana düşükten sonra bende 6 ay sonra hamile kaldım acele etme
Myworld34 AnnelikHayali benim de aynı Nisan’da oldu doktor ekime kadar hayatına devam ediyorsun hamilelik düşünmüyorsun dedi
Bfduam AnnelikHayali son cümle “sürpriz şekilde hamile olduğumu öğrendim” mi olacaktı, eksik geldi sanki parargaf, daha girmicem burayada anlaşılabiliyor. Sonu hayırlı haber mi?
AnnelikHayali 69eyma benim doktorum bir adet görüp korunmayı bırakabilirsin dedi. Öyle yaptım. Ovulasyon denedim, olmamıştı. Tam vazgeçtiğim an hamilelik haberini aldım. Üstteki yazdığım yarım paylaşılmış. Devamını aşağıya yazdım.
AnnelikHayali Myworld34 geçmiş olsun. Benim doktorum bir adet sonrası korunmayı bırakabilirsin deyince öyle yapmıştım. Düşükten tam üç ay sonra dün hamile kaldığımı öğrendim.
AnnelikHayali Hatta ben aşı falan oldum. Tatile çıktık, deniz kum güneş. Aqua parka gidecektik. Kaydıraklardan kayar eğleniriz dedik. Eşime dedim ki öncesinde bi test al da emin olayım, içim rahat eğleneyim. Testi yapar yapmaz çift çizgi belirdi. Gözlerime inanamadım.
AnnelikHayali Akşama beta baktırdım, 128 çıktı. Adetime daha iki gün vardı. Bu ay sadece bir kez korunmasız ilişki yaşamıştık. O da zaten olmaz, yumurtlamam sıkıntı diye düşünmüştük, bebek amaçlı değil. Ama tuttu. Nasip böyle olacakmış. 😊
gunesveguney AnnelikHayali Benimde böyle olmuştu şuan 23. Haftadayız çok şükür 😍 inşallah seninde sağlıklı ilerler canım çok sevindim
AnnelikHayali İki günde bir beta baktırıp gidişatı takip edeceğiz şimdi. İnşallah her şey yolunda gider. Düşük öncesi boş gebelik ve kalp durmasından dolayı kürtajlarım da var. Rabbim inşallah bu kez onu bize nasip eder de sağlıkla kavuşurum evladıma.
Emel123 AnnelikHayali ay inşallah. Denersin denersin olmaz, koyverirsin oluverir. Rabbim sağlıklı bir gebelik nasip etsin🤲🏼
AnnelikHayali Emel123 çok amin 🙏🏻 inşallah. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. Gerçekten koyverdiğim an oldu. 😊
AnnelikHayali gunesveguney çok teşekkür ederim. 😍amin inşallah bu kez sağlıklı bir gebelik yaşarım. Senin haftalar ilerlemiş maşallah, vakti gelince tatlı evladın sağ salim kucağında olur inşallah. 😍
AnnelikHayali Ramazan bayramı öncesinde düşük yapınca bayramı buruk geçirmiştik. İnşallah diğer bayrama hamile girmek nasip olur demiştim. Hatta post falan açmıştım bununla ilgili. Rabbim çok şükür bayram öncesi hiç beklemediğimiz bir anda güzel haberi aldırdı. İnşallah her şey güzel olur bu kez.
Nehir-Poyraz AnnelikHayali yaaaaa çok sevindim hatırladım seni konuşmuştuk bi ara inşallah sağlıklı bi gebelik geçirirsin ve kucağına alırsın çok mutlu oldum ❤️❤️🥰
KubraAydin KubraAydin yaa cok sevindim hayırlı olsun rabbim sağ salim bebeğine kavuştursun inşallah ne kadarlık ☺️☺️