Merhaba arkadaşlar. Bu sabah randevum vardı muayene ederken bacak boyu, kafa çevresi vs normal ama göbek çevresi iki hafta gerilemiş, haftaya Cumartesi gel bi daha bakayım dedi doktor. Sağlığını etkiler mi dedim o da 2 haftaya kadar normal dedi. Halbuki en son gittiğimde her şey yolundaydı. Toparlar mıyız sizce? Bu arada 29+3. Haftalığım, göbek çevresi 27 haftayla uyumluymuş..