Doğduğu zaman bizimle aynı odada anne yanı beşikte yattı sonra büyüyen beşik aldım aynı odada onla yatmaya devam etti çünkü 26 ay boyunca emdi şimdi 31 aylık ve ben 2.ye hamileyim ev 2+1 Doğal gazlı Eylül gibi ayırmayı düşünüyorum beşik var dolapta var da sığmıyor 2.de olursa hiç Sığılmaz tekrar dolap alacam kardeşi olana kadar ancak alışır