Gizemkurt35 Kubra2012 aaa oyle mi peki kusuyor musun ssdece bulanıyor mu. Benimde bulanıyor pazartesi doktora söyleyeyim baksın bi alttan muayene etsin 👀
Kubra2012 Gizemkurt35 hayır kusma yok sadece bulantı olyo bakalm doğru mu anlayacaz bugün face de herkes bana öyle yazmış açılma oluyo diye
korkmazkubra Gizemkurt35 bende 38+5 oldum dun gece agridan uyuyamadim adet agrisi gibi belim kopacak gibi oluyo gidiyo benim oglum da gelsin artik istiyorum korkuyorum da bugun de az az var agrim bakalim sonumuz ne olacak
BusraUras Gizemkurt35 doğumun karın inmesiyla alakası yok bence. Benim karnım 2 ay inik gezdim. İshal olursanız o işaretmil doğuma. Öyle diyorlar
BusraUras Naciyeylmz mükemmel birşey. 3.gün ayağa kalkıp temizlik yaptım ben. Açılma kapanan birşey. Belki inanmazsınız ama göbeğim bile nasıl hızlı iniyor anlatamam.
E-Y Gizemkurt35 ayni haftayiz. Benim nişan da geldi acilmada var ama sanci yok yarin tekrar cati muayenesi yapilacak ona göre karar vericez. Hayırlısıyla sag salim dogsunlar 🌸