Normal doğumu bekliyoruz Rabbim nasip ederse. 38+6 olduk. Ama hic bir belirti yok. Dün çok bel agrim ve iki kez sancı hissettim ama devamı gelmedi. Kız bebek erken gelir diyorlar ama benim kızım nazlı sanırım biraz ☺️ Siz kaçta doğurdunuz ? Doğum başladığında ilk belirtiniz neydi ☺️