Ben doktoruma dedim ne zaman olabilirim diye 24. Haftaya kadar yaptiriyoruz dedi ama istersen yaptirmasanda olur dedi prof . Ama ben aralik ayinda yaptirmistim tek doz o yuzden dedi zaten 5 sene gecerliligivar simdi yaptirsan antikor daha cok yukselir ama suan zaten antikor vardir sende demisti