Woman3535 doktorlar bizim ve bebeklerimizin sağlıkları için ellerinden geleni yapıyor bence. Yani ben doktoruma her konuda güvenirim sonuçta ben okumadım o mesleği ve bir şeyleri sorgulayabilmem için gerçek kaynaklardan bilgilenmem gerekir. Ani sezaryen doğuma geçişlerde tetanoz bence önemli. Ameliyathane steril ama her ihtimal göz önünde bulunduruluyor. Ayrıca gebelik süreci içinde o kadar çok kişi var ki kedi-köpek tırmalıyor, ısırıyor ya da herhangi bir demir parçasına gebe bir yerlerini çarpıp çiziyor. Ben burada asla illede yapılmalı demiyorum, bende gittim doktoruma sordum ve yaptırmamı söyledi. Hanımefendi de doktoruna sorarak hareket etsin, bizler doktor değiliz.