Sibelkaikx ağda yaparken yönlerine doğru sürüp çekerseniz acı hissetmezsiniz 🌻 ben üst tarafı epilasyonla alıyorum, alt tarafı ise ağda ile🤭 çok rahat ediyor gerçekten deneyin. Birde sir ağdası maalesef deriyi soyuyor çok hassas bölge olduğu için o yüzden teninize uygun ağda kullanın 🌻