Denocan33 yesim00 31. Haftada yıkadım. Çok sona bırakmanızı önermem gitgide ayakta durmak daha yorucu hale geliyor.
Oznurunannesi yesim00 31 haftaligim bayram sonrasi yikiycam insallah kac dereceye atmam gerekiyor 30 da kisa program uygun olur mu acaab
Kevse2015 Benim makinemin bebek programi 90 derece gosteriyo yikarsam oyle kucuck seyler agizlari yuzleri kaycak 😌
Mmoommlife Hanımlar ilk gebelıgım tercubesızsım sızlere sorayım dedım :) bebek kıyafetlerını kaç derecede yıkadınız ? 2. Sorum ıse ; sıvı detarjanla yumsatıcıyı aynı anda mı koydunuz makınaya yoksa yumuşatıcıyı sonra mı ekledınız teşekkürler sımdıden☺️
Sevcan34 yesim00 28 haftamda yıkadım 30 da ütüledim suan 32 haftalığız erken doğum riskim cok sürekli serumlarla durdurulduğu icin heran gelme ihtimali yüksek olduğundan hazırladım sadece bezi ve kremi kaldı onlarıda bu hafta halledicex☺️