Nursel725 yesim00 32 de yıkadım 😊çok geçe bırakmayın sıcaklardA çok zorluyo . Ayaklar ödem yapıyo yada bi sabah ansızın beliniz tutulmuş uyanabiliyosunuz . 😊
Nuray-5886 yesim00 30 haftalıktım yıkamaya başladığım zaman yavaş yavaş yapıyorum yaşadığım yerde yağmur çok olunca anca kuruyor 🤷🏻♀️
elcindefne yesim00 ben şu an 34′üm geçen hafta yıkadım kıyaferleri. Battaniyeleri, müslin örtüleri, nevresimleri vs kaldı onları da bu hafta sonu halledip çantamı da hazırlamayı düşünüyorum
Kksll yesim00 ilk gebeligimde 32 de çantam hazırdı 41 de doğurdum 😂😂 o ara ütü çok yormustu belim çok agrimisti sende kendini ona göre ayarlayabilirsin çok sonraya birakma derim