Masalimiz28 36+5 iz kızlar 1 saattir mide bulantısı ve kasık ağrım var bide bu ağrı belime ve bacağıma vuruyor sizce doğum mu yaklaşıyor ?? Bu konuda yardımcı olacak var mı ilk gebeliğim biraz stresliyim 😑
Kubra2012 Masalimiz28 açılman oluyomş benm de böyle oldu sordm açılma oluyo dediler yarın gidecm kontrole bakalm dokror da onaylayacak mı 39+2 bende
[silindi] Masalimiz28 canim dogum baslangici olabilir sabaha kadar kusmustum belim agriyo bacagima vuruyodu bi acile git riske atma sakin bisey kaybetmezsin
Biresintii Masalimiz28 çok normal bende daha erken başladı mide bulantısı ve ağrı 39 dayım ve hala devam ediyo
Merguse Masalimiz28 mide bulantım yoktu ama 33 te belim cok ağrıdı ikinci günü kasık ağrım başladı gece hastaneye gittim 3 cm acıklık vardı durdurmaya calıstılsr ama ertesi sabah doğum oldu 33+3 te
Masalimiz28 [silindi] biraz geçiyor bidaha basliyo sancı ama öyle aşırı bir doğum sancısı gibide değil valla bilemedim ya 😔
Masalimiz28 [silindi] şansımıza doktorumuz da burada yok bakalım napacağız. Ama çok rahatsız olursam mutlaka gidicem
Masalimiz28 Biresintii bakalım biz napacağız birde haftasına göre önde de gidiyor bebek çok stresliyim yaa
[silindi] Masalimiz28 tm kuzum sk sk yaz ben burdayim zaten yardimci olmaya calisirim allahim yardim etsin insallah
Burcunuz Masalimiz28 25+1 iz şuan çok ağrım var o şekilde 😒 ikinci gebeliğim hastaneye gidip gitmemekle kararszm
Masalimiz28 Burcunuz Eğer çok rahatsızsan git canım bende gece çok ağrı çektim Allah’a şükür şuan birşey yok inşallah olmaz daha.
Burcunuz Masalimiz28 sabah kalkdm PTT ye gittik orda başladı ağrım şuan hala ağrım var bacaklarıma vuruyor ağrı