Assya ZElif 500 gr yanılma payı olabilir demişti doktor ama riske atmayalım dedi. Tabi sendede olabilir ama emin olamıyor insan işte. Sezeryan olmaktansa suni sancıyı tercih ettim ben.
ZElif Erkekler sanırım biraz zor geliyor 😬 yakın bi arkadaşımda doğum yaptı oda 40+2 dedi oda zor doğurmuş