Canım bende bi genetik rahatsızlıktan dolayı kürtaj oldum malasef bebeğimi aldırmak zorunda kaldık 3 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim şuan 11 haftanın içindeyiz bayram sonu tekrar cvs yapılacak rabbim hayırlısını versin inşallah iyi çıkar canım kürtajdan düşükten iki ay sonra bebeğin tutunma ihtimali daha yüksek diyorlar sizede sağlıklı bebekler nasip etsin rabbim umudunuzu kaybetmeyin