Kızlar öncelikle merhabalar.Dün kürtaj oldum bu ikinci ilkini 21ay önce yaklaşık 2yıl bu arada hem kürtaj hem de başka bir ameliyattan dolayı yaklaşık 6;7ay korunduk sonrasında denedik bir süre olmadı sonra bir aşılama yaptık olmadı sonra ikinci gebeliğimi yaşadım ama kürtajla sonuçlandı.Bebeğim hiç yok sağlıklı bir benek hayalimiz çok var aranızda kürtajdan sonra hemen hamile kalan var mı ya da kürtajla beraber tedavi alan ve ne tür tedaviler deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 😊