alyaninannesi2 normal canım, ben 17+0 da ilk hareketi hissettim sonra hiç hissetmedim 😂 19 da seyirme gibi hissettim 20 den sonra net hissettim 23 haftalığım şuan hala da düzenli değil ya çok uyuyo bilmiyorum ama gün içinde 5-6 kere hissediyorum sadece normal o yüzden merak etme