Betfer Benim ilk gebeliğim ve 19+1im yeni yeni hareketleri hissediyorum ama çok korkuyorum. Bebek hareketleri o kadar zor bişey mi ?
Eriminannesi04 Betfer ben biraz geç hissettim çok korktum şimdi maşallah durduğu yok biraz hareket etmezse hemen korkuyorum biseymi oldu diye ama çok güzel hareket etmesi 😉😉😉
Naz_01 Betfer hiç korkulur mu aksine yüzünde tebessüm oluşuyor her vurduğunda sen 25.haftadan sonra ki tekmeleri birde gör uçan tekme atıyor resmen 😀😀
Biranneadayiiii Korkulcak bişey yok canım niye korkuyorsun hareket etmezse kork:) bence çok çok güzel bir duygu 🖤
Betfer gamzes26 sizin kaç hafta ya inşallah geçer artık düşün düşün maf oldum . Hareket edince mutsuz olacam diyip diyip kendimi maf ediyorum çok korkağım ben
Betfer Mom54544 yine sizin az kalmış ben 19 haftadayım daha ya şimdiden kalp atışı gibi zaten bunda bile korkuyorum
Dilekcnkn Betfer Zor değil canım güzel tabikide sadece rahime tekme falan attığında biraz canın acıyor veya döndüğünde bir tuhaf oluyor için ama onun dışında harika birşey 😊