Bebek ilk tekmeyi attığında kime bakarsan bebek ona benzermiş dediler bana. Bende telefon ekranına iri mavi gözlü bi bebek fotosu koymuştum. İlk tekmeyi hissettiğimde hemen telefon ekranını açıp bakmıştım 🤭🙈 bazıları aynaya koşuyormuş kendisine benzesin diye 😅 batıl inanç ama yine de insan inanmak istiyor. Hamileyken çilek, ciğer yeme dediler. Ama çilek zamani deli gibi çilek yedim 🤭 bi de bebeğin gamzesi olsun diye ayvanın poposunu yanağına koyarsan bebek gamzeli olur dediler 😳 ayvaların çıkmasını bekliyorum denemek için 😄 Siz hangi batıl inançlar duydunuz hamilelikle ilgili