GlKamztemur hafta. Kızım gündü de gece de çok hareketli maaşAllah. Uyuyamıyorum ama onun hareketlerini izlemek çok güzel.
Busranagme MehtapArslanTursun bende gece 4 gibi uyuyorum 😒 Öğleden sonra 2ye kadar .sıkıldım bu durumdan
MehtapArslanTursun Busranagme yine iyi 4 ben 8 gbi yatıyrm 12ye doğru kalkıyorm😬😰 sersem oldum iyice doktorun ne diyor. Ve ben bir ayı aşkındır her gün böyleyim
Busranagme Daha once magnezyum vermişti etkisini gördüm ama ben cok uyuyorum o yüzden bu durumdayım . Kac HAFTALIK gebesin
MehtapArslanTursun Busranagme 29 haftalığım. 1 ay öncesine kadar ben de çok uyrdum ama şimdi mumla arıyorum. Sen kaç hftalıksın