Busra44bus Bugün kontrole gittim bir parmak ucu açıklık varmış hiç sanci cikmadi. Cumaya kadar geldi geldi gelmedi suni sancıyla baslatabiliriz dediler. Doğumu hızlandıran yöntemler var mı?😂 artık gelsin istiyorum yavrum 😂
Gurbetgelini Busra44bus aynı canım bende 40 haftalık oldum ama gelen giden YÖK Cuma’ya kadar doğmazsa bana da yatış verecekler
Ozlemilhan40 Busra44bus bnde bugün doktoruma gittim 39+5 haftaligim 2 gün sonra çağırdı hazırlıklı ol yatış verebilirim dedi
Busra44bus Gurbetgelini yürüyüş yapıyoruz merdiven inip çıkıyoruz yok gelmiyorlar 😂hakkımızda hayırlısı olsun insallahh
Gurbetgelini Busra44bus aynen canım şu halimle 2 haftadan beri 3 kilometreyi düşürmedim ama nerde günlük kaç defa merdiven inip çıkıyorum yok hırma desen cabası 2 yaşındaki kızımın peşinde koşmak daha da başka mesele
Busra44bus Sinemkurtkarakussk35 bide şimdiye kadar çatlamayan göbeğin bugün parlak parlak çatladı morellerim sıfır 😂
Sinemkurtkarakussk35 Busra44bus ay benim yok dilimi ısırayım 🙏🏽 Sonuna gelmişiz ama bundan sonra da o kadarcık kalır senin fazlası olmaz ☺️
Sinemkurtkarakussk35 Busra44bus benim gelmediği için sıfır sıfır sıfır 😂😂 zaten banada şey diyolr doğumdan sonra çatlar şimdi belli olmaz diyolr 😖 nolcağımız belli değil😂
Guzelyuvam Busra44bus valla hiç korkma ben 12 saat sancı çektim suyumu patlattılar yinede direndim doğurdum hiç bişey olmaz kucağına alır almaz kafayı yiyo insan sevgisinden :)
Busra44bus Sinemkurtkarakussk35 çatır çatır çatladım bacaklarimda da var badem yağı bebek yağı kullandım sürekli ama catlicagi varmış yavrumdan iz kaldı 😂😂
Sinemkurtkarakussk35 Busra44bus ben çok nadir sürmüştüm ama nolcak belli olmaz tabi her an bende olabilirim 😔ama bişiler kullanıp geçirenler varmış şuan nasıl olduğunu hatırlamıyprum ayva çekirdeği olabilir
Ozlem16 40 haftaya kadr neden bekletiyorlar ya benimde 39 hafta oldu hala bisey yok persembe gel dedii bakalim onca ayı bitirdik şu 1 hafta gecmiyor
Busra44bus Ozlem16 aynen öyle vallahi bende bugün gittiğimde çok umutluydum inşallah acilmam olur da doğururum diye ne açılma ne sanci 😏
klebsiella Busra44bus 1 cm acikligim varmis ama rahim yeterli yumusamamis ciddi anlamda bende korkuyorum