Esra_42gunindi 1 aylık minnak bi prensesin annesiyim sorularınız varsa elimden geldiğince yardımcı olmak isterim 😊
Feyza-nur Esra_42gunindi göğüslerin yara oldu mu ? Olmaması için ne yaptınız ? Olduysa ne kullandınız ? ❤️
Merarr Esra_42gunindi en korktuğum şey sürekli sebepsiz ağlamaları böyle bir durum var mı yoksa ten tene temas vs halinde kesiliyor mu ağlaması?
Esra_42gunindi Cns34 gündüzleri tilki uykusuna yatıyor 😂 bi yemek yiyip çay içeceğimde alarm veriyor 😂 ara ara gaz sancısı olunca geceleri de uyumakta zorlanıyor miniğimm 😒
N-h-e123 Feyza-nur bi ebeden duymuştum doğal doğum yaptıran . Hamilelikte dahi olsa sütyen takmayın , o kalıp gibi sütyenler süt damarlarını çalıştırmıyor tembelleştiriyor mümkünse salın bol bol masaj yapın diyodu
Esra_42gunindi Feyza-nur tam anlamıyla yara oldu diyemem uç kısmında hafif beyazlama oldu son günlerde o çok sızlattı kantaron yağı kullanıyordum bi de zeytinyağı kullandım onun daha çok faydasını gördüm sızlama konusunda 😊
Mom789 N-h-e123 valla ne kadar doğru bu bilgi bilmiyorum ama hamilelik boyunca ve lohuslamik donemi boyunca 24.gundeyim hala sürekli destekli sutyen kullandım sarkmasin büyümesin diye sut ilk günden beri var kesmedi hic
Mom789 Yaprakdokumusever evet şükür cok buyumedi sarmadan yok sadece uyuduğunda kocaman oluyorlar sut dolunca semsert şekilde ondada arkadan bir tik genisletiyorum tek zorlayan taraf emzirirken çıkar tak o zorluyor
Esra_42gunindi Merarr çok şükür o kadar ağlayan bi bebek değil ama gaz sancısı olunca gazını bi şekilde çıkarıp göğsüme yatırıp bi iki saat öyle uyuduğumuz oldu 😊 ten tene temasın sütün arttığını söylüyor uzmanlar o yüzden ara ara yatırıyorum 🥰
Eylem_kaya07 Esra_42gunindi yaa maşallah ne güzel olmuş öyle . Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏 Kuvezde kaldı mı acaba