Didemmmmm ozlmayktkrmm evin tüm camlarını açsamda kesinlikle esmiyor. Klimayı da açmıyorum korkuyorum. 🥵Sıcaktan bir oraya bir buraya atıyorum kendimi sürekli soğuk su ile elimi yüzümü yıkıyorum ama nafile🙄
ozlmayktkrmm Didemmmmm bende akşama kadar malak gibi yatıyorum , neyse ki akşam saatleri balkonlr esiyor biraz klima evet bende cok sık açmıyorum zaten çarptı sanırım karşısında cok durdum 2 gündür baş ağrısı çekiyorum
gunesveguney ozlmayktkrmm ben vantilatöre yapışık geziyorum 😂 çoook fena koltuğa bile yapışıyorum resmen sıcaktan ya