canoldunbebegim canını sıkma hiç normal böyle hissetmen ilgilense de bunalıyor insan son günler artık Allah razı olsun eşim ilgileniyor ama vallahi nasıl daralıyorum anlatamam sıcak hava yanımda kazanla uyuyor üşütürüm diye 😁🤦🏻♀️ O bile beni darlıyor hamilelikte en ufak şeyi bile abartıyoruz bazen hormonlardan yoksa hiç sevmez ilgilenmez olurlar mı onlarında evladı ama doğunca anlayacaklar eminim ki ilgileri artacak sabır edin daha haftanız erken ufacık yavrunuz rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah şimdiye kadar mide bulantısı vücudun alışması zor bi dönemden geçtiniz halen öyledir bitene kadar anne olmak zor 🥰😊 ama ilerleyen haftalarda rahatlarsınız inşallah rabbim korusun korkmayın bişiy olacak diye neler yaşıyor insanlar sağlıklı doğuyor bebekleri ama işte insan kendisinin ilacı olmalı siz stres yaptıkça sinirli bunalımda oldukça bebeğiniz de etkilenir moralinizi yüksek tutun ablam dan örnek vereyim aynı sizin gibi söylenirdi ve hergün ağlardı uyumazdı pilav güzel olmadı patlıcan yandı havuç yere düştü ağlardı bebeğimiz doğdu 😫 ağlak sürekli ağlar uyumaz stresli doğdu yavrum siz ne kadar içinizi ferah tutabilirsiniz bebeğiniz de güzel hisseder gelişir korkmayın herşey Allahtan