canoldunbebegim Merhaba anneler 10. Haftama az kaldı ama aşırı bunalım modundayım çok ağlamaklı 😞 eşimde aşırı ilgisiz sadece ailesiyle ilgileniyor bebeğime bişey olacak diyede çok endişeliyim psikolojik olarak çöktüm başına gelen varmı bu kadar ?
Addile canoldunbebegim ilk üç ayda oluyor bulantılar rahim agrıları hormonlarların birden yükselmesi diren baklm geçeck 😌
cahillesohbetikestim canoldunbebegim sürekli ağlamaklıyım 9+4 üz bir en başından beri en ufak şeye ağlıyorum ama Allah razı olsun eşim her an yanımda ilgileniyor arada ben ağlıyorum diye gülse de yine de ilgisi yetiyor Allah yardımcımız olsun inşallah ☺
canoldunbebegim Clementinee valla bize Allah kolaylık versin bazen diyorum yanlış zamanda hamile kaldım ama bilemiyorum işte iç bunalım maf etti
Kestanesekeri Ben de çok derin yaşamıştım kız anneleri daha stresli oluyor sanırım.Hayattan bıkmıştım.Tedaviyle olduğu halde bebeğe seviniyormuş gibi yapıyordum.3 Aydan sonra geçti şimdilerde çok mutluyuz 😊 inşirah oku bol bol.
canoldunbebegim Kestanesekeri mutlaka okuyacağım Allah razı olsun benim cinsiyet belli değil daha ama bakalım eşimde çok üstüme geliyor hayırlısı
Ayliss1 @canoldunbebegim benim gebeliğin başından beri aynı 😂 artık cidden bende sıyırdım gülüyorum inan ki bir doğursam rahatlıycam 1 aydan az kaldı 😅
canoldunbebegim Ayliss1 hahaha benimde inşallah sonuna kadar sürmez çevremde çok sorumsuz zaten sürekli ayakta kalıyorum yorucu oluyor bide iç bunalım maf etti 😂
canoldunbebegim cahillesohbetikestim siz şanslısınız en azından eşiniz yanında benim eşim hep ailesiyle onlardan fırsat kalmıyor bana zaten 😌
Yamacin-Annesi canoldunbebegim eşimin sağı solu bazen belli olmuyor ama yinede idare ediyoruz işte eşler bu hamilelik konusunda bizden daha hassas onun farkina vardim keske erkeklerde dogum yapsaydi o zaman anlardilar
canoldunbebegim Yamacin-Annesi bende katılıyorum buna zaman zaman ağrımız oluyor bazende anlık geçiyor hemen iyileştik sanıyorlar ama öyle değil işte rol sanıyorlar herşey gerçek oysaki
Zeyyyn canoldunbebegim o haftalar da hormonlardan kaynaklı eşim ilgisiz gelirdi bana ağlardım ederdim kendi kendime dertlenirdim ama hormonlar bünyeye alışınca boşuna hüsnü kuruntu yapmışım 😂😂
canoldunbebegim Yamacin-Annesi hahahah bi tek benim eşim değilmiş demekki nasıl bir ailesine düşkünlük kendi evini umursamama anlatamam