Yesimiko- Aynur-13 benim koronadan dolayı arttı. Alt 39 ast 49 . Bu hafta kontrolüm var. İnşAllah düşmüştür. Enginar falan yiyorum bakalım
Aynur-13 ulku0707 asla durduramıyorsunuz özellikle geceleri kaşınıyor bi test yaptırın isterseniz aklınızda kalmamış olur
Aynur-13 Yesimiko- gebelikte hormonların değişmesiyle karaciger enzimlerinin ve safra asidinin yükselmesi demek buda bebeğe ve size zarar veren bişey