Canım seni ekstra şöyle bilgilendireyim adetliyken kan vermiştim zaten o gün başladım aynı perşembeydi. Yumurtlama günüme kadar zaten az olduğu için bitmiş oluyor doktor bana korunmaya falan gerek yok demişti o yüzden hiç telaş yapma adetli adetsiz farketmiyor hatta adetken başlamak en mantıklısı yumurtlama olana kadar ilaç bitmiş oluyor korunmaya da gerek kalmamış oluyor🥰