Nieuwemommmm Sancilar , dogum korkusu, bel agrilari , sicaklar durumlar gitgide zorlasiyor gibiii sizde durumlar nasil 🥰💃💃💃
Asli_miran Nieuwemommmm bugun tam 40 haftalik oldum yalanci sancilar aşırı derecede var ama bi sıklaşmıyor 🤷🏻♀️
busra1485 Nieuwemommmm kaç haftada başladı odeminiz acaba ben pazartesi doğuma girecem henüz yok ödemim
Glsnisa14 Ben aşırı terliyorum 19 hafta 4 günlük. Su tüketimim azaldı. Ha bire taş düşürüyorum. Bel ve böbrek zorluyor
Glsnisa14 Nieuwemommmm bekarken vardı ama tedavi oldum düşürdüm ama hamileyken 4 ayda tam 6 taş düşürdüm ilk üçü 6 mlm diğerleri küçük ama yine de huzursuzum karnım öyle şişiyor ki
Glsn1 Nieuwemommmm çok şükür 38 haftalığım hiç bir şikayetim yok ne ödem ne çatlak ne zorlanma çok rahatım maşallah 🥰 26 temmuzda doğum hayırlısıyla sizin ne zaman ?
Ladybird25 Nieuwemommmm 40+ 3 2cm açıklık var belim kopuyor gibi ağrılsrım da var ama suyum falan gelmedi henüz bekliyorum
Burculi06 Nieuwemommmm tam 15 günüm kaldı temmuz sonu bakalım hayırlısı olsun 🤲🏻 Korku bi geliyor nasıl yapıcam yapabilicekmiyim diye . Sonra diyorum dünyada o kadar insan var hepsi Doğum yolu ile dünyaya geldi bende yaparım diyorum. Git gellerdeyim 😅 hayırlısı olsun
Nieuwemommmm Burculi06 ayy ahhahahahhaha bende suan o durumdayim bi dogum korkusu sardi ki hic sorma 😂 yemeden icmeden kesilicek gibiyim ama yemektende vazgecemiyorum 😂🤣
zcelik Nieuwemommmm 38+1 olduk bel ve kasık agrılarından yürüyemeyecek durumdayım, ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum ne de yürüyebiliyorum yani nasıl olacak bilmiyorum ve henüz hiçbi belirti yok
Nieuwemommmm zcelik en zor zamanlar son zamanlar rabbim yardimcimiz olsun 🙏 hayirlisiyla bi avazda yavrunuza kavusun insallah 🙏
Kubra2012 39+1 çok yoruldum sancılardan kasılmalardan doğurmak istiyorm hiç bişi yapmayı gözüm yemiyor ayaklarm bacaklarm şiş yanıyo 😩yarın kontrol var inşallah doğuma alırlar ya artık 🙏
Nieuwemommmm Kubra2012 hakkinda hayirlisi olsun canim hayirli vakitte gelir insallah kuzucuk 😍 o gelince hepsi unutulurr
Kubra2012 Besa canm bana da dokror 41 e kadar yolu var dedi ama dayanamıyorm artık oğlum 40+2 doğdu bakalm bu ne zman gelecek
Nieuwemommmm AyseNamli keyifleri ne zaman isterse o zaman gelecekleri kesin beklemekten baska caremiz yok 🥰🥰 saglikla gelsin miniklerimizz
ayseaselbebegim AyseNamli bende tam 38+5 iki saat öncesinden hafif hafif sancı geliyor gibi ama bilmiyorum ki olur mu olmaz mı ilk bebeğim de tam 38+5 de doğmuştu