Pandagillerrr çok şükür güzeldi canım genel anestezi oldum kan pıhtılaşmam var diye paralı ağrı kesici den mutlaka yaptir hiç agri hisstmedim amlyttan ciktiktan sonra sadce ayağa kalkinca biraz zorlaniyorsun Oda normal yürüdükçe aciliyosun. Eli güzelmiş estetik dikiş yapmış eve geldigimdede pek ağrım olmadi yürüdükçe sızlama tarzında oldu sadce zmanla geçti oda kesigin üzerinde bant bile yok açık kalıp öyle kendini toparliyacak dedi şükür bugünüme oğluma.kavustum darısı sana olsun inşallah canım 🥰