Kizlar merhabalar ☺️ yaklaşık 3 yıllık bir süreçten sonra yeni bir bebege niyetlendik.
Şüphem vardı zaten adette olmadim🤷🏻♀️
Test yapacağım pozitifsede negatifsede Doktora görünmek gerekecek
bana kayseride onerebileceginiz bir doktor var mı?
Diğer doğumum Huma Hastanesi’nde Şeyma hanım da gerçekleşmişti ama şuan kendisi İzmir’de 🤷🏻♀️
Doğal olarak doktor arayisindayim tavsiyelerinizi bekliyorum 🥰🌼🌼