Brcuozgr tam bilmiyorum hastaneye sormadık Banu hocanın fiyati sabit zaten o kendi ücretini söylüyor gerisi hastanenin diyor toplam o kadar ödedik ama içinden Banu hanım 3,5mu 4mu aldi bilmiyorum hastaneye ben öderken fiyati duysaydım sorardım esimin hesap çıkışında gordum
Banu hanım memorial seviyor evet ben koru düşünüyordum ama kendi memorialda daha mutlu çalışanlarla arasj cok iyi onun çalıştığı yerin rahatlığı önemli diye orayı seçtik iyiki seçmişim hastane dogum kati cok sakin ilgili