Kararsizinsan kesinlikle doğru muayene de her şey mükemmeldi aşırı rahatlatıyordu insanı germiyordu bilgilendiriyordu telefonda bi durum olsa hemen dönerdi her şey çok güzeldi ta ki doğumun olduğu güne kadar doğum başladı gece sabah geldi ben doğumun olduğu gün 3 kez gördüm kendisini defalarca oğlumun kalp atışı düştü bizi tam bilgilendirmedi en son acil sezeryana alındım oğlum kakasını yapmış ağlamadı çok çok kötü bir deneyimdi çektiğim sancıya acıya mı üzüleyim oğlumu kaybetme korkusunu yaşadığıma mı şimdi ıspartadayız kızıma hamileyim kesinlikle aşkına gitmezdim