asli16 ay bende bende. Bi de dün dedi doktor Cuma alalım diye önceden böyle bi şey yoktu. Normal bekliyorduk. Nasıl şoka girdim, panik oldum anlatamam. Bi anda bi sürü teste gönderdi etti. hala kabullenmeye çalışıyorum. Bebeğimden ayrılmaya da tam hazır hissetmiyorum yalan yok. İnşallah hepimizin sağlıklı kolay atlatacağımız doğumumuz olur. Bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza alırız. Allah hepimize yardım etsin inşallah.