Asafinnkardesii Evet kızlar kim görse çok zayıflamışsın sanki hamile değilsin diyor sorum şu bebeğim de mi gelişmiyor acaba oda mı zayıf direkt bunu düşündüm açıkçası bu arada 31 haftalık hamileyim doktora gidemedim 2 ay olucak eşimin işinden dolayı kayınvalidemde kalıyoruz
Esraali Asafinnkardesii 2 ay uzun bir süre değil mi ben 1 ay gitmedim suyumun fazla oldugunu öğrendim kac kilosunuz
aselnannesi Asafinnkardesii Canim bende hamileliğinden beri 7 kilo aldim 8.aya girmeme 1 hafta kaldı bebegimin gelismesinde bir sıkıntı yok bunyeyle alakali bir durum bu sıkma canını boşver milletin ne dediğini ama tabi kontrolleri de aksatmamak lazim
Nurtrky Asafinnkardesii hamilelikte kilo almk şart sen almasan bile bebek gelişir ama iki ay kontrole gitmemek mi çok fazla olmuş
Durunas Asafinnkardesii Alakası yok cnm bende çok zayifım 2. gebeliğim şuan ikisindede göbeğim fazla çıkmadı dar giyersem belli yoksa bana da diyolardi gobeyin hiç yok diye iç karınla alakalı bi durum gòbeğin yoksa iç karnın geniş eğer gereginden fazla büyükse iç karnin dar internete yaz oku bi morelini bozma bebegin gelişimi haftasıyla uyumluysa takma çevreyi bi maşallah diyin ya de herkes göbeksiz rahat bi bamilelik ister ben öyleyim ve mutluyum bu durumdan sende tadını çıkar şu sıcaklarda koca bi göbek dert edindiğini düşünsene hareket dahi edemiyosun heryerin şiş olsa nolur olmasa nolur sonucta günu geldiginde ordan bebek çıkcakmi cikmicakmi
zehranurr Asafinnkardesii bende kilo almadım ama bebeklerim gayet sağlıklı. Herkes ay çökmüşsün, kötülemişsin, hiç hamile gibi değilsin, kilo vermişsin falan diyip duruyorda hiç takılmıyorum.
Asafinnkardesii Esraali 68 ile hamile kaldım şuan 75 kiloyum bana göre almışım tabi beni gören biraz göbek var o kadar diyor
Curcu Esraali ben de bugün detaylı ultrasona girdilim suyun biraz fazla ailede şeker hastası var mı dedi. Teyzelerim ve dayılarımda şeker var yarın aç karna tahlil istedi. Şeker çıkarsa süreç nasıl olucak su azalıyor mu sonra bilginiz varsa paylaşır mısınız ilk hamileliğim pek fazla bilgim yok
Asafinnkardesii aselnannesi Evet öyle gerçekten bende kilo alıyorum tartı da belli oluyir yani bayramdan sonra kontrole gideceğim inşallah bakalım bebiş nasıl
Asafinnkardesii Durunas Ay evet ya koca göbeği taşımak zor olurdu gerçekten için ferahti bu zamana kadar kim gorse öyle söyleyince bende bı sorun mu var dedim benim de ikinci gebeliğim ilkinde çok kilo almıştım ben bebeğim almamıştı bu da tam tersi herhalde
bnss Benim kilo alımım fazla olmasına rağmen karnım çok çıkmadı, doktorum önemli olan bizim için dış görünüş değil ultrason takipleri boyu kilosu gelişimi haftasıyla uyumluysa sorun yok demişti ama 2 ay uzun bir süre olmuş sanırım
Morvy Asafinnkardesii iç karnınız geniş olabilir ben 3-4 kilo aldım 33 haftalık hamileyim bebek öylede böylede besleniyor mesela ben uzun bir süre hep verdim onun yerine bebeğim kilo almış ama 2 ay neden gitmediniz ben en çok ona takıldım anladığım kadarıyla özele gidiyorsunuz eşimin işinden dolayı gidemedik demişsiniz ama keşke bir devlete gitseydiniz allah korusun son haftalarımız daha dikkatlı olmamız gerekiyor lütfen bir an önce gidin sizde🙏🏻
Momy01 Asafinnkardesii canım şu algıdan vazgeçsinler yada takma malesef bizim insanımız hamile olunca fırsattan istifade aşırıya kaçıp çok kilo alan herşeyden yeme taraftarı olan bir millettik taki 3 seneye kadar 3 senedir uzamanlarda diyor hamilelikte artık daha saglıklı beslenmeye önem veren kesim oldu diye bende seninle aynı haftadayım gören inanmıyor 3 4 aylık gibisin diyor doktorumsa bebeğimin gelişimin iyi hatta boy kilo olarakta biraz önde diyor önemli olan zaten bebek sağlığı ayrıca hamilelikte kilo almak çokta özenilecek birsey degil özellikle şu sıcak aylarda nefes almak bile zulmün ken kimseyi takma doktorun aksini söyleyene kadar
Asafinnkardesii Momy01 valla o kadar haklısın ki bende takmıyordum takmam da burda beni uzun süre görmeyenler oyle söyleyince takıldım bi an hem bende kilo alma taraftarı değilim bebeğim iyi olsun da önemli olan o
ozlmayktkrmm Asafinnkardesii aman kimene ki bende dikkat edıyorum ve bu yüzden gereksiz kilo almadım almamamayda çalıştım 28.haftdayım 4.5 kilo aldım sadece karnım çıktı :) bebeğim iyi vitaminlerimi ve ona yarayacak şeyleri yiyorum biri bişey demedi hiç ama denirse yapıştırırm lafı😂 sonuçta gereksiz herşeyi yiyip 10.15 kilo almak istemedım